Як почистити вейп - поради і способи

Вейпінг - досить цікава культура. І справа не в одній тільки можливості відмовитися від шкідливої ​​звички куріння сигарет з усіма її негативними наслідками. Все таки, величезні клуби густого ароматного пару, підбір смаків, різноманітність девайсів і атомайзерів для них - це унікальний комплекс явищ. Та й ритуал паріння має своєрідну естетику, і з кожним роком привертає до себе все більшу кількість зацікавлених людей. Зрозуміло, використання таких хитромудрих електронних пристроїв і аксесуарів до них передбачає ще один ритуал - догляд за вейпом. Іншими словами, зважившись перейти на смачний пар, слід було б розібратися в тому, як доглядати за вейпом в майбутньому, щоб ця особливість не стала для потенційного вейпера сюрпризом.

Як зрозуміти, що пора чистити вейп - основні чинники

Слід зазначити, що вейп потребує догляду та чищення на регулярній основі, тому його слід чистити навіть без наявності прямих або непрямих ознак того, що така необхідність наступила. Крім того, про те, що прийшов час розібрати свій пристрій або атомайзер і зайнятися їх ретельним чищенням, можуть свідчити певні ознаки.

Поява присмаку гару

Наприклад, якщо під час паріння ви відчуваєте неприємний присмак гару, при цьому, нестачі рідини в баку (кліромайзері або атомайзері) не спостерігається, а потужність підібрана правильно, це може свідчити про необхідність провести чистку. Перед тим, як чистити вейп в даному випадку, слід переконатися, що у присмаку гару немає ніяких інших видимих ​​причин. І якщо таких не спостерігається, будьте впевнені: проблема в накипі на випаровувальних елементах, бруді, що скупчився в самому бакові, або перегорівшій ваті.

Перегрів мода при парінні

Вейпери, що мають певний досвід в тому, як обслуговувати вейп, прекрасно знають і про те, що ознакою необхідності проведення процедур з очищення може служити і перегрів батарейного мода. В даному випадку причина може критися в забруднених контактах, причому мова йде не тільки про контактний майданчик між модом і баком, а й про контакти акумуляторних батарей, тим більше, якщо вони не вбудовані. Втім, іноді перегрівом мода супроводжується використання великих «намоток» (нагрівальних спіралей), близько розташованих до «бази» атомайзера. Але якщо ще вчора ваш мод при роботі зберігав нормальну температуру, а вже сьогодні почав помітно грітися - саме час дізнатися про те, як почистити вейп і його контакти.

Пару стало менше

Якщо атомайзер і мод раптово почали видавати значно менше пару при незмінності попередніх їх характеристик, вейперу теж слід задуматися про можливу чистку, причому дану ознаку можна назвати однією з найскладніших, оскільки вона може свідчити як про засмічення елементів живлення, так і про проблеми в атомайзері.

Смак відчувається не так яскраво

Якщо рідина для електронних сигарет в порядку, кількість пару тримається на рівні, потужність для спіралей підібрана вірно, а паріння перестало приносити приємні смакові відчуття, слід теж задуматися про чистку. Хоча, для початку згадайте, можливо кілька хвилин тому ви їли або пили щось гостре, солоне, кисле, в загальному, все те, що могло б вплинути на чутливість рецепторів у роті, тоді поспішати з чищенням не варто - краще трохи почекати: не виключено, що ще через 10-15 хвилин повноцінні смакові відчуття повернуться. Якщо ж ні - шукайте причину у відпрацьованих спіралях або зношеній ваті.

Які деталі потрібно чистити

Як ми вже говорили, вейп - пристрій досить складний, та ще й складається з двох ключових деталей. Тому, кожен раз, коли новачки задають питання про те, як чистити вейп, їм рекомендують уточнити, що саме вимагає чистки, а також про який саме пристрій йдеться. Як правило, від цих особливостей і залежить майбутня покрокова інструкція для чищення вейпа. В цілому чистять сам батарейний мод (мехмод, боксмод, електронна сигарета) та атомайзери з їх компонентами (дріпки, кліромайзери, баки, RDTA та ін). Очищенню в даному випадку піддаються найрізноманітніші деталі і компоненти, про що ми розповімо нижче.

Як чистити вейп - покрокова інструкція

Догляд за вейпом потрібен не тільки для поліпшення смаку і комфорту паріння, а й для безпеки. Пам'ятайте, брудний вейп - шлях до серйозних проблем, особливо це стосується мехмодов і боксмодов зі знімними високотоковими акумуляторами. Насправді ж чистка може знадобитися для різних деталей: контактних площадок, стійок атомайзера, акумулятору і його контактам, корпусу, баку, дріптіпам, - в загальному, всьому, що бере участь в процесі паріння. Як ми вже говорили, особливості чистки різняться в залежності від типу використовуваного пристрою.

Як почистити мехмод

Почнемо, мабуть, з пристрою, якісне і регулярне очищення вимагає особливої ​​відповідальності. Справа в тому, що мехмоди не начинені електронікою, яка контролює скачки напруги, можливі короткі замикання, потужність як таку. Подібні пристрої вимагають особливо уважного ставлення до них. У випадку з мехмодом, вся труба, з якої він складається, і є приводом, який проводить струм від акумулятора до нагрівальних елементів. Тому, якщо хоча б одна з частин мехмода виявиться забруднена, на шляху струму будуть виникати зони додаткового опору. Це не просто погіршить якість роботи пристрою, а й зробить його небезпечним.

Особливу увагу при чищенні мехмода слід приділяти майданчикам, з якими контактує акумуляторна батарея. Ці зони слід ретельно позбавити від будь-яких слідів корозії і окислення. А ось чистка зовнішньої частини таких пристроїв, найчастіше, є справою естетики - полірований корпус мехмода виглядає по-справжньому стильно. Саме за такі особливості люди інколи і люблять вейпінг. Способів і засобів для чищення тут маса, головне вибрати той, який підходить під матеріал, який використовується у виробництві труби. Нарешті, важливо пам'ятати про те, що для чистки подібних пристроїв категорично не годяться будь-які абразивні інструменти і засоби.

Чистимо атомайзер

В цьому випадку чищенню підлягає чи не кожна складова деталь цієї непростої і продуманої сучасними інженерами «залізяки». Втім, існує досить простий народний спосіб. Потрібно опустити бак, дріпку або кліромайзер в стакан з окропом, вимочити в гарячій воді протягом чверті години, злити надлишки води, а після повторити процедуру. Тільки після цього атоймайзер можна буде промити під проточною водою. Є й професійні варіанти чистки атомайзерів, за допомогою ультразвукових ванн. Але витрачатися на подібні пристрої є сенс тільки в тому випадку, якщо ви плануєте регулярно чистити досить велика кількість баків і дріпок, наприклад, для себе, друга, дівчини або дружини, брата або сестри і так далі.

Перед тим, як знову встановити вичищений атомайзер до батареї, не забудьте ретельно його просушити. Додатково можна також пройтися змоченою ватною паличкою по найбільш важкодоступних і забруднених місцях, щоб зняти наліт і відкладення, якщо такі залишилися. До слова, нерідко вейперам дають поради про те, як вичистити встановлені в баку або дріпці спіралі - пропалити, обробити спеціальною металевою щіткою і так далі. Однак, з огляду на низьку ефективність цього способу та невисокої вартості дроту і готових намоток, ми б рекомендували уникати таких експериментів і просто замінити старі спіралі на нові.

Чистка акумулятора

Як не дивно, але чистки може зажадати і акумулятора, незалежно від того, де він встановлений: в боксмоді або мехмоді. Справа в тому, що акумулятори з плином часу можуть забруднюватися, найчастіше це виражено в різного роду нальоті та утворенні на їх відкритих контактах слідів окислення металу і корозії. Втім, до обслуговування вейпа з цієї точки зору слід підходити обережно. Якщо забруднення на акумуляторі і його контактах незначні і легко піддаються чищенню, можна подарувати батареї друге життя і спокійно продовжити її експлуатацію. Однак, якщо ізоляційний матеріал на корпусі батареї пошкоджений, сама вона заляпана якоюсь дивною субстанцією і її контакти проржавіли так, що простою щіточкою вже не змахнути - найкраще відмовитися від подальшого його використання.

Чистка боксмода

Незважаючи на багатий функціонал і складну електронну начинку, доглядати за такими пристроями досить просто, достатньо лише:

  • контролювати чистоту контакту в посадочній площадці під атомайзер;
  • не допускати забруднення зовнішніх елементів управління;
  • а також періодично перевіряти контакти лотка під акумулятори.

Догляд за вейпом з вбудованою батареєю ще простіший - в цьому випадку просто не доведеться перевіряти контакти всередині пристрою.

Як часто потрібно чистити вейп

Електронні сигарети, як і будь-які типові пристрої, дійсно потребують регулярного чищення. Це не тільки зробить експлуатацію більш зручною, комфортною, приємною і безпечною, але ще і вбереже вейпера від незапланованих витрат, оскільки продовжить термін служби вейпа. Тому, якщо ваш вейп не подає ніяких ознак того, що йому потрібно чистка, або взагалі є практичним новим пристроєм, періодично все ж потрібно задуматися про його обслуговування. Так, чистку найпростіших кліромайзеров слід проводити не рідше ніж раз на два тижні, замінюючи випарний картридж на новий після того, як буде випарено від 5 до 10 повних заправок. З більш складними і потужними атомайзерами справи йдуть складніше, зате чистка тут потрібна трохи рідше - хоча б раз на місяць, хоча ідеальним варіантом буде проводити «генеральне прибирання в дріпках і бачках» хоча б кожні два тижні.

Користувачам мехмодів, до слова, за хорошу естетику доведеться платити і вільним часом. Якщо мод активно використовується кожен день, чистити його доведеться приблизно раз в тиждень. Боксмоди на практиці трохи простіші в догляді, оскільки їх перевірку і очистку можна проводити лише раз на місяць.

Як доглядати за вейпом

З питанням про те, як чистити вейп ми розібралися більш-менш докладно. Але, щоб підвести підсумок, слід було б відзначити, що електронні сигарети вимагають дбайливого та відповідального ставлення до себе, і служать значно довше в руках тих користувачів, які готові забезпечити їм належний догляд.

Вимоги по догляду

Існує досить простий набір правил для того, щоб уникнути швидкого забруднення мода, домогтися максимально правильної його експлуатації та забезпечити собі високий рівень надійності і безпеки разом з тривалим терміном служби:

  • затяжки повинні бути плавні, а перерви між ними достатніми, щоб уникнути перегріву акумуляторів і модов, а також перепалювання спіралей і прокладеної в них вати;
  • бажано відмовитися від експлуатації вейпа на вулиці в сильний мороз, оскільки накопичений конденсат швидко виведе його електричний ланцюг з ладу;
  • уникайте забруднення, перезарялу та перерозряду акумуляторних батарей;
  • забезпечте всім компонентам вейпа якісне і ретельне очищення від будь-яких виявлених забруднень і регулярно перевіряйте пристрій на їх наявність.

11612 04.11.2019